Unknown Reader

29 January 2013

hikhok

helo.. haha. harini dah start kerja balik setelah 3 hari duduk melepek di rumah.. berat sangat mata pagi tadi nak bangun. tak ada orang kejutan kita :-p

oh ya.. harini cuma nak cerita pasal office. special day kot! guess what? aku dapat ole-ole dari staff-staff yg ber-holiday di Langkawi minggu lepas. perh.. terharu jugak la sebab diorang still ingat kat aku. haha. ceh.. ni la ole-ole nya...

dapat setakat ni je. tak adalah banyak mana.. haha
susunan pun tak teratur.. hehe

oh.. sebenarnya aku cuma nk fokus kepada yg ni :
kenapa? tertanya-tanya tak?

aku pun sebenarnya tertanya-tanya jugak.. haha. nak tahu tak siapa yg bagi? ha! yg bagi ni seorang staff yg aku tak suka! huh! haha. tp aku tak sangka dia ingat aku jugak. hurmmm.. rasa mcam bersalah sangat sebab selama ni aku tak pernah ikhlas buat kerja dia. haha.. aku tak suka sebab masa first day aku masuk kerja, dia dah marah-marah aku.. mimpi ngeri bile ingat balik.. haha. tadi pun aku nak cakap terima kasih berat sangat mulut aku.. ntah la..susah nak cakap macamana. complicated kot! haha
org yg aku tak suka ni seorang lelaki yg.. emm.. nampak lembut tapi mulut panass kot..haha.

oh ya. coklat tu aku da mencekik sorang-sorang. haha. tinggal coklat yg besau-besau je tak makan lagi. hehe. Terima Kasih semua.. Thanks Kak Fara, Kak Wani, Abg Napi nd Abg Ikhbar.. :')

ok la.. ni jela kot nk hapdatee. aku kat office lagi ni... jam dah pukul 7.55pm. tak balik lagi.. baru lepas siap buat kerja.
dan..... Report....???? huh.... tak siap lagi.. penattttnyaaa sem 4 ni.. =(((

Assalamualaikum..